Kategóriák

10 kérdés sapka, kalap vásárlás előtt

Készítettünk egy listát a 10 leggyakrabban felmerülő kérdéssel, amit tőletek kaptunk a sapka kalap webáruházban.

 

Kérdezz te is e-mailben vagy telefonon! Hívásod munkanap 8-16:00 között várjuk. Küldj közvetlen üzenetet a kapcsolat oldalról. Minden kérdésre válaszolunk!

 

 

1. Mennyibe kerül a szállítás?

A kiszállítási díjak a fizetési módtól függetlenül egységesen 990 Ft.

990 Ft banki átutalással.
1290 Ft utánvéttel.

A kézbesítést kérheted házhoz, Mol/Coop postapontra, postán maradóra, vagy akár csomagautomatába is.

 

2. Hogyan fizethetek?

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz a rendelés leadása előtt:

Utánvétes vásárlás
A termékek vételárát és a szállítási díjat együtt, átvételkor, a futárnak kell kifizetned készpénzben.

Előreutalásos vásárlás, banki átutalással
A fizetendő összeget előre át kell utalni a bankszámlánkra. Az átutalás közleményben fel kell tüntetnie a rendelés azonosítóját. Az utaláshoz szükséges adatokat egy külön e-mailban küldjük a raktárkészlet ellenőrzését követően. Az átutalás beérkezését követően postázzuk a csomagot.

 

3. Fizethetem az utánvétel összegét bankkártyával is?

Bizonyos területeken elérhető ez a szolgáltatás is. A futárok többsége már rendelkezik POS terminállal, illetve a postapontok szinte mindegyikén van bankkártyás fizetési lehetőség is.

 

4. Mikor kapom meg a csomagot?

A csomagok 90% a postázást követő első vagy második munkanapon kézbesítésre kerül. A postázásról minden esetben értesítést küldünk, illetve a posta is előrejelzést ad a kézbesítés várható időpontjáról.

 

5. Hány órakor kézbesítik a csomagot?

A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Mindenképp olyan címet és átvevő nevet adj meg, ahol, és aki elérhető ebben az időszakban. Ha nem tartózkodik otthon, van lehetőség postapontra történő kézbesítésre is. Ebben az esetben a rendelés leadásakor jelöld meg, hogy melyik postaponton szeretné átvenni a csomagot.

 

6. Hogyan történik az átvétel a postapontokon?

A Mol/Coop postaponton, a csomagautomatáknál, illetve a postán maradó csomagok esetén a nyitvatartási időn belül bármikor átvehető a küldemény a beérkezést követő 5 munkanapon.
A posta minden esetben SMS értesítést küld, ha a küldemény megérkezett az átvevőhelyre. Ha nem tartózkodsz otthon érdemes inkább a legközelebbi postapontra kérni a szállítást.

 

7. Hogyan tudom meg hogy mekkora méretű sapkát, kalapot rendeljek?

A fej kerületének méréséhez használj mérőszalagot. A szalagot úgy kell körbevezetni a fejen hogy az a homlok közepén, a fülek felett illetve hátul, a tarkó közepén haladjon végig olyan magasan, ahogy a sapkát vagy a kalapot is viselnéd.

Ahány centit mért annyi lesz a sapka vagy kalap mérete.

 

8. Nem lett jó a sapka, vagy a kalap mérete. Van lehetőség cserére?

Igen! A termék visszaküldését követően postafordultával küldjük a megfelelő méretet. A visszaküldés postaköltsége a vevőt terheli.

 

9. Mit jelent a 100% elégedettségi garancia?

Biztosak vagyunk abban, hogy termékeinkkel meg leszel elégedve, ezért 100%-os elégedettségi garanciát kínálunk! Ha bármilyen okból mégsem lenne maradéktalanul elégedett a megrendelt sapkákkal vagy kalapokkal, küld vissza a rendeléstől számított 14 napon belül, és visszafizetjük a teljes vételárat. Így gondtalanul élvezheted az online vásárlás minden előnyét.

 

10. Mire ügyeljek fokozottan a rendelés leadásakor?

A név és a pontos postacím elengedhetetlenül fontos a csomag kézbesítéséhez, a megjegyzés mezőben további kiegészítő információkat is megadhatsz.
Ügyelj a telefonszám és az e-mail cím pontos megadására, mivel szükség esetén, ezeken az elérhetőségeken tudjuk felvenni Veled a kapcsolatot.

 

 

Ha maradt még megválaszolatlan kérdésed küldj közvetlen üzenetet a kapcsolat oldalról.

 

Női kalapok
Férfi kalapok
Férfi sapkák

Sapkák, kalapok széles választéka

Szalma kalapok - Sapka Kalap

Nyári kalapok - Sapka Kalap

Western kalapok - Sapka Kalap