Kategóriák

10 kérdés sapka, kalap vásárlás előtt

Készítettünk egy listát a 10 leggyakrabban felmerülő kérdéssel, amit tőletek kaptunk a sapka kalap webáruházban.

 

Kérdezz te is e-mailben vagy telefonon! Hívásod munkanap 8-16:00 között várjuk. Küldj közvetlen üzenetet a kapcsolat oldalról. Minden kérdésre válaszolunk!

 

 

1. Mennyibe kerül a szállítás?

A kiszállítási díjak a fizetési módtól függően változnak:

1000 Ft banki átutalással.
1300 Ft utánvéttel.

A kézbesítést kérheti házhoz, mol/coop postapontra, postán maradóra, vagy csomagautomatába.

 

2. Hogyan fizethetek?

Az alábbi fizetési módok közül választhat a rendelés leadása előtt:

Utánvétes vásárlás
A termékek vételárát és a szállítási díjat együtt, átvételkor, a futárnak kell kifizetned készpénzben.

Előreutalásos vásárlás, banki átutalással
A fizetendő összeget előre át kell utalni a bankszámlánkra. Az átutalás közleményben fel kell tüntetnie a rendelés azonosítóját. Az utaláshoz szükséges adatokat egy külön e-mailban küldjük a raktárkészlet ellenőrzését követően. Az átutalás beérkezését követően postázzuk a csomagot.

 

3. Fizethetem az utánvétel összegét bankkártyával is?

Bizonyos területeken elérhető ez a szolgáltatás is. Néhány futár már rendelkezik POS terminállal, de a postapontok többségén van bankkártyás fizetési lehetőség is.

 

4. Mikor kapom meg a csomagot?

A csomagok 90% a postázást követő első vagy második munkanapon kézbesítésre kerül. A postázásról minden esetben értesítést küldünk, illetve a posta is előrejelzést ad a kézbesítés várható időpontjáról.

 

5. Hány órakor kézbesítik a csomagot?

A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Mindenképp olyan címet és átvevő nevét adjon meg, ahol, és aki elérhető ebben az időszakban. A Posta kétszeri kézbesítést kísérel meg. Van lehetőség postapontra történő kézbesítést is kérnie. Ebben az esetben a rendelés leadásakor jelölje meg, hogy melyik postaponton szeretné átvenni a csomagot.

 

6. Hogyan történik az átvétel a postapontokon?

A Mol/Coop postaponton, a csomagautomatáknál, illetve a postán maradó csomagok esetén a nyitvatartási időn belül bármikor átvehető a küldemény a beérkezést követő 5 munkanapon. A posta minden esetben SMS értesítést küld, ha a küldemény megérkezett az átvevőhelyre. Ha nem tartózkodik otthon érdemes a legközelebbi postapontra kérni a szállítást.

 

7. Hogyan tudom meg hogy mekkora méretű sapkát, kalapot rendeljek?

A fej kerületének méréséhez használjon mérőszalagot. A szalagot úgy kell körbevezetni a fejen hogy az a homlok közepén, a fülek felett illetve hátul, a tarkó közepén haladjon végig olyan magasan, ahogy a sapkát vagy a kalapot is viselné.

Ahány centit mért annyi lesz a sapka vagy kalap mérete.

 

8. Nem lett jó a sapka, vagy a kalap mérete. Van lehetőség cserére?

Igen! A termék visszaküldését követően postafordultával küldjük a megfelelő méretet. A visszaküldés postaköltsége önt terheli.

 

9. Mit jelent a 100% elégedettségi garancia?

Biztosak vagyunk abban, hogy termékeinkkel meg lesz elégedve, ezért minden termékünkre 100%-os elégedettségi garanciát kínálunk. Ha bármilyen okból mégsem lenne maradéktalanul elégedett a megrendelt sapkákkal vagy kalapokkal, küldje vissza a rendeléstől számított 14 napon belül, és visszafizetjük a teljes vételárat. Így nyugodt szívvel és gondtalanul élvezheti az online vásárlás minden előnyét.

 

10. Mire ügyeljek fokozottan a rendelés leadásakor?

A név és a pontos postacím elengedhetetlenül fontos a csomag kézbesítéséhez, a megjegyzés mezőben további kiegészítő információkat is megadhat. Ügyeljen a telefonszám és az e-mail cím pontos megadására is, mivel szükség esetén, ezeken az elérhetőségeken tudjuk felvenni Önnel a kapcsolatot.

 

 

Ha maradt még megválaszolatlan kérdésed küldj közvetlen üzenetet a kapcsolat oldalról.

 

Női kalapok
Férfi kalapok
Férfi sapkák